Tuesday, December 4, 2007

"we got bikes to built"...Paul Sr.

kalau sapa yang minat discovery channel mesti kenal ngan orang tua ala-ala janggut hulkamania kerja dia asyik gaduh ngan anak dia paul jr. heran aku tengok orang putih...bapa anak gaduh macam perkara biasa tapi satu yang aku perati anak dia takder la pulak guna perkataan "tuuut" atau "tuut" tuh.ini yang aku respect pada jr. pada aku bukan penghasilan motor yang jadi tarikan utama tapi perjalanan menyiapkan motor tuh...mikey plak takder kejer lain nyusah kan kejer orang dan fooling around...bagi aku ini antara real time video paling hebat. hebat dari "deadliest catch", NatGeo dan apa-apa je la... American chooper

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...