Saturday, September 6, 2008

kad undangan kawen

bulan poser nih di samping menerima kad raya(last aku dapat 2-3 thaun sudah) yang dah nak makin pupus di telan teknologi sms terutamanya!!!! satu kad yang selalunya akan masuk peti surat ialah kad kawin...lepas raya siap je la duit nak meraikan kawan2 kawin...hehehe.. teringat plak masa kawin dulu!!!

aku cuma terpikir mampukah teknologi sms mengatasi kad kawin sebagaimana tercalarnya kredibiliti kad raya!!uhuhuhu. cuma bagi yang nak kawin toksah la membazir sesangat tapi jangan la berkira jua!!! percayalah masa mengkome berdua nanti bergaduh...tengok la gambaq masa kawin...hahaha...leh leleh air mata!!!cepat sikit proses berbaik semula. Insyaallah...

p/s tunggu kad kawin dari JENIANG...errr MELAKA bila?

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...