Wednesday, October 15, 2008

15 syawal 1429

dah 15 hari raya, laju giler...berdesup peginyer....hahaha bagi orang yang tak kuat iman macam aku nak abih raya plak jadi sedih....nak habis poser bukan main seronok. Kononya nak menyambut kemenangan menyempurnakan ramadhan....huhuh...berapa hari sangat la solat tarawikh? tu tak kira long run "tidor" nak jaga puasa la konon...huhuhu.

Agaknya macam nih la keadaan umat akhir zaman...wallahualam. risau dan takut juga bila aku pikir balik....sempat ke nak tunggu ramadhan yang akan datang?
"ya allah, panjang kan lah nyawaku sekeluarga, limpahkan rahmat dan nikmat serta rezeki yang halal...semoga ku temui lagi puasa yang akan datang.....amin"

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...