Wednesday, November 11, 2009

menunaikan Haji dan Selipa!!

apa salahnya menunaikan haji kalau orang sponsor...nenek saya menunaikan haji pun anak2nye sponsor.. imam2 menunaikan haji pun ada kerajaan negeri yang sponsor...bagus la tuh. so tak heran la aku kalau nik aziz ke mekah orang sponsor...guna tiket VVIP pulak tuh...dah memang dia VVIP...tak salah, tapi kadang2 bila menteri2 kerajaan dapat sedikit kelebihan RAMAI PULAK YANG MARAH..ilekksss la mereka kan ke VVIP. sebagai VVIP mmg mereka layak utk terima layanan itu...ANWAR pun dapat RED CARPET!!! belum jadi PM lagi tuh...janganke SgBuloh pun ber RED CARPET udah.

hok kes selipa nih kawe dok berape gemar sket!! banyok la peruntuke selipa "atook guru mulut berdaroh" tiap-tiap tahun...ambo raso statistik kehilange selipar meningkat dari kehilange selipar presiden di marang!!! buak apo la hok demo gi rembat selipa "atook" tuh kesiye la ambo ke dia...nok buak gapo selipa awe weh???

1. ado hikmat ke pakai selipa "atook"
2. bule buat barakah??? hare kah kah kah
3. bule buat pas masuk surgo ko?
4. buleh jual di bundle?

pade doh la pujo sokmo "atook" tuh....

psttt...leh buko kedai selipa depe rumoh "atook" dan opih "atook"

CEMAR LAAAA

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...