Thursday, February 17, 2011

MALAYSIA BUKAN NEGARA ISLAM - hanief

budak tingkatan 2 masa reformasi 1998 kali ini dengan entry terbarunya MALAYSIA BUKAN NEGARA ISLAM kerana SEX berlaku dimana-mana....biasalah sayang betul dia pada DS Rosmah...asal posting ada aja la nama DS Rosmah...walaupun haram tak luak pada DS Rosmah....

aku nak bagi tau hanief - KELANTAN BUKAN SERAMBI MEKAH pelacor bersepah depan mata n.ajis tak sedor!!!! mcmana bodohnya n.ajis bila mengaku tak tau jakun tuh wujud di malaysia...sama la bodo hangpa berdua..TAHNIAH

HEBAHAN!!! HEBAHAN!!!

UMMI HAFILDA di ARENA SQUARE
BATU GAJAH
ala tapak taman tasek sm nor, kampung teman!!! depan arena square ada rumah penyokong tegar PAS ate komer halakan 4-5 speaker ke romah dia!!!!!

RAHIMI dan YB GOBALA gigit polis PUN ADA SAMA!!!!
aku masih rasa nak penyepak lagi YB ni... bila teringat surah apa yg dia pernah mainkan sebelum nih.....

orang BG bleh tanya dia sapa ajor dia baca surah tu please.. teman di kolumpo tak sempat nak balik!!!!

datang JANGAN TAK datang!!!!

3 comments:

Alhamdulillah said...

Salam Perjuangan YOB,

YB N. Gobala buat hal mungkin dia tak datang, teman rasa lebih baik tak datang sebab perangai keling tak habis-habis lai, dengar kata dia dah mula jumpa Zaid nak attack parti KITA kot-kot ada jawatan kat sana, apa pun tunggu keputusan disaat akhir

amieiezam said...

SRO,

teman tak berapa suka la kelin ni

amieiezam said...
This comment has been removed by the author.

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...