Thursday, August 21, 2008

Dato' Lee Chong Wei

Tak tau kenapa aku memang respect pada cina nih...pada aku pengorbanan dia pada negara sangat tinggi, kalau tak sama pun hampir menyamai pengorbanan berdarah wira-wira negara. Dengan pingat perak yang dia dapat maka dapatlah dia rm300K dan pencen rm3K/sbln. pencen start bulan depan, kengkawan yg bekerja dengan gomen lagi 20 thn lebih baru merasa..

dengar cerita kerajaan negeri nak bagi dato' plak pada beliau...elok sangat la..tak kira la duduk sebelah kiri ke kanan ke dalam parlimen...pengorbanan wira negara perlu di sanjung... tapi jangan la nak bagi "separuh-separuh"

"awe" besikal pun tak harus dilupakan...kalau kita buat ujian fizikal, hanya basikal saja yang sama besar...bahagian peha, keting, lengan, dada dan segala-galanya "mat-salih" yang lebih...tapi kena ingat "badang" lakonan wahid satay pun kering sekeping....selamba je angkat batu,selamba je banting gajah!! tahniah Saudara Azizul Hasni.

olimpik dah mula sejuk lepas wakil2 negara dah mula suram....errr bila masa KEDAH masuk final Malaysia Cup lawan Selangor... "kera dihutan disusukan anak dirumah mati kelaparan"

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...