Monday, August 11, 2008

olimpik...olimpik.....

hmmm 080808...percaya sungguh mereka dengan tarikh itu.

banyak sungguh siaran langsung di astro...tak tercapai kan akal ku...pagi tadi tengok chong wei main...kat astro live pukul 10 am lebih kurang kat RTM kol 12 lebih kot. Maka ramai la yang nyumpah...PENIPU..TADI AKU DAH TENGOK KAT ASTRO...hehehe kejadian berlaku kat giant shah alam....hehehe sebenornya siaran RTM tu jer yang SIARAN LANGSUNG...game tu tak. tapi kalau dah fahaman mereka sebegitu susah juga nak betulkan keadaan....hentam sajalah

Memanah team dah kantoi!!!tapi oklah hanya sebab 2 anak panah yang tersasar malaysia terpaksa mengalah pada ITALY...kalau lawan bola mesti dah kalah sebelum main...hehheeh entahla labu. Tapi Wan Khalmizan...wa salute lu bro!!!ini harapan baru untuk lusa...mana lah tau performance masing2 tak jauh mana..

MALAYSIA BOLEH

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...