Tuesday, January 20, 2009

aku kini berubah!

hehehe sejak ada "si kenit" nih rutin idup dah mula berubah. dulu kalau ke tesco aku mesti ke bahagian barangan elektrik dan perkakasan kereta. namun kini tidak lagi, secara otometik kena rajin ke bahagian babies....hehhehe semalam beli pemerah susu elektrik...hahhaha selamba badak aku tanya "perah tetek ada jual" minah tu senyum jer...woi! bini aku punya lah....lepas tuh baru aku sedor...yang guna perkataan tetek tuh kenapa...biut!!!

ohh lupa....semalam genap 7 hari kelahiran "anak ayah", so aku gi ke pejabat pendaftaran negara banggunan MASALAM shah alam. buat sijil kelahiran MUHAMMAD, nama anak ayah officially ialah MUHAMMAD DHIA AFHAM, Kepujian Sinar Kepandaian. Insyallah sekarang terpulanglah pada ayah dan ibu mencorakkan mu ANNAKKU.

huhuuu...kuat berak rupanya anakku...opsss bukan berak buang air besar....hahahhaha. sekarang wa dah tau cuci tapi dengan syarat kuantiti bahan buangan MUHAMMAD tidaklah terlalu banyak. kalau banyak yang tuh kejer ibunya la.....

ayah.....

2 comments:

Taminsari said...

Salam...

Tahniah kepada saudara dan isteri kerana dikurniakan seorang cahaya mata sulong yang comel. Mudah-mudahan dengan kehadiran putera Muhammad, keluarga saudara akan dimurahkan lagi rezeki dan diberkati Allah. InsyaAllah.

Taminsari

amieiezam said...

terima kasih saudara taminsari

harapan saya, anak ini tak lupa asal usulnya sebagai muslim,melayu dan faham erti PERJUANGAN YANG TAK PERNAH SELESAI

amin

p/s saya panjangkan doa saudara kepada semua ummah melayu

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...