Wednesday, January 7, 2009

hanya hati ini sahaja yang tahu

puas teman pujuk mata....
suruh tidur tapi tak jadi apa....
hati nih penuh dengan debaran...
terkadang rasa ceria bercahaya....
sekali sekala resah menyentak jiwa....

aku pasrah...pada mu allah aku berserah....
2 jiwa paling berharga dalam hidupku....ku serah pada mu
aku rayu padamu...lindungilah mereka ya allah....
kini baru ku tahu betapa debarnya mahu bergelar ayah...

isteri tercinta dah di masukkan ke ward, hanya dengan rutin pemeriksaan biasa, tuan Dr jumpa masalah luuar biasa....insyaallah esok bakal lahir cahaya mata kami... ayah tunggu ibu zuhda dan "anakku sayang"

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...