Monday, April 13, 2009

Dah bagi BETIS...apa lagi yang korang nak?

cukuplah UMNO menjadi pelindung kepada komponen yang tak sedar diri (terutama pengundi CINA!!!)...sudah terlalu lama orang melayu UMNO memelihara "mereka" yang tak sedar diri lagi TAMAK. Sedar lah kamu bahawa kalau bukan kerana UMNO dah lama kamu ditelan gelombang tsunami politik!!!

sedarlah kamu tidak lagi releven kepada bangsa kamu sendiri...sedarlah kamu sendiri yang telah gagal berjuang untuk bangsa kamu sendiri...MCA dan MIC....GERAKAN dan DAP...jangan kerana kelemahan kamu maka kamu tuntut HARTA ANAK MELAYU sebagai galang ganti... DEMI ALLAH AKU TAKKAN IZINKAN HARTA CUCU CICIT AKU JADI GALANG GANTI. KAMU, SELAIN BANGSA MELAYU JANGAN BIADAP DALAM MENENTUKAN HALATUJU ANAK MELAYU....

http://www.malaysiakini.com/news/102253

TANSRI MUHYIDDIN, SAYA SENTIASA MENYOKONG KENYATAAN TANSRI YANG MEMBELA BANGSA.

1 comment:

zedmagel said...

Bro Muzaimi,

Betul kata bro. Dia orang tu macam Belanda mintak tanah, dari sebesar belulang dibuka sehingg ke satu malaya. Silap kita juga banyak memberi, tetapi mereka terlalu sedikit membalasnya. Semangat anak muda Melayu seperti saudaralah yang diharap dapat membangunkan jiwa bangsa Melayu dan roh Islam dalam setiap diri kita yang bernama Melayu itu. Teruslah menulis di medium ini.

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...