Saturday, April 18, 2009

Selamat Hari Jadi Tuanku.

Selamat Hari Keputeraan Tuanku Sultan Perak,
DYMM Paduka Seri Sultan Azlan Muhibbuddin Shah ibni Almarhum Sultan Yusuff Izzuddin Shah Ghafarullahu-Lah

Patik doakan Tuanku sentiasa dibawah lindungan ALLAH memberikan rahmat dan nikmat pada Tuanku demi memperkasakan agama Islam dan menyatukan bangsa Melayu khususnya dan rakyat Malaysia amnya.

Patik amat berharap agar Tuanku sentiasa terpelihara kesihatan Tuanku, diberikan kekuatan iman dan tenaga dalam menegakkan simbol Raja Berdaulat Rakyat Selamat.

Daulat Tuanku.
Salam sayang daripada hamba rakyat Tuanku, hamba yang amat terguris hati dengan fitnah dan tohmah yang Tuanku hadapi. Mohon dilaknat PENDERHAKA Duli-Duli Sultan Melayu.

*apa lagi yang ditunggu, apa maksudnya "middle fingger" jangan buat tak tahu!!!!!

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...