Thursday, December 17, 2009

potong!

saudara baru.
TAHNIAH dan ALHAMDULLLAH bertambah lagi cina muslim,
berkurang seorang KAPIOR
CHIA Tek Chong memujuk seorang peserta berkhatan Mohd. Norazaki, 8, yang bersedih setelah dikhatankan pada Majlis Pengislaman dan Berkhatan Bagi Saudara Baru di Kampung Pontian Jaya, Rompin, Pahang, semalam

gambar(utusan malaysia) adalah sekadar hiasan, tetapi saya ingin menyeru kepada "ustaz-ustaz" DAP dan PKR...sebelum menggunakan ayat-ayat suci alquran nul-kareem dalam kempen politik anda, maka anda bersihkan diri anda dengan membuang sedikit KULOP anda dan mengikut seruan alquran nul-kareem dengan lafaz syahadah. Bukan apa inikan musim berkhatan...dan ana kempen RAMAIKAN MUSLIM DI TANAH MELAYU
begitu juga kepada LGE, miker taknak buang KULOP?...then we can talk about Khalifah Umar Abd Aziz. pssst ada orang PR bagitau LGE nak masuk Islam tapi tunggu ayahanda tiada!!! komer percaya?Yang tak suka ISLAM tuh bior lah terkulop sampai mati...tapi secara perubatan telah terbukti kesihatan bertambah baik dengan berkhatan kerana kulop yang tidak dipotong menahan pengaliran keluar toksin.
so...potong, potong potong POTONG (ikut lagu aris ariwatan)

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...