Thursday, September 30, 2010

haduih..adoiyai...pok N.ajis dan semangat kebangsaan

marah btul MAHATAMAK KUASA nih pasal semangat kebangsaan MELAYU!!!!

KATA pok N.ajis kenapa BUANG ISLAM dan PEGANG SEMANGAT KEBANGSAAN!!!!

MELAYU pegang MELAYU, ARAB pegang ARAB, INGGERIS pegang INGGERIS, AKHIRAT nnti nak pegang APA? semangat kebangsaan satu sen tak guna di AKHIRAT

wahai MAHATAMAK KUASA a.k.a N.ajis

ISLAM itu AGAMA, MELAYU itu BANGSA....kenapa nak disamakan 2 benda yang berbeza, dah tu kenapa ALLAH cipta hambanya berbilang bangsa...BANGSA ini ciptaan ALLAH, kenapa nak di PERTIKAIKAN CIPATAAN ALLAH...dah jelas ALLAH jadikan MANUSIA pelbagai bangsa SUPAYA masing2 belajar daripadanya.

siapa KAH yang membuang pegangan AGAMA, tuduhan puak PAS dulu kini dan selamanya UMNO BUANG ISLAM SBB TAK LAKSANA HUKUM HUDUD daripada aku anak orang sampai jadi bapak orang....Dalam keluarga POK sendiri pun TAK ISLAMIK mcmana la nak mengata orang lain pulak...namun saya setuju manusia sering melakukan KESILAPAN dan POK n.ajis sendiri tak kebal drpd melakukan KESILAPAN. dan KESILAPAN menolak PERPADUAN yang dituntut ISLAM kita nak LABELKAN MAHA apa pula?

BANGGA bukan TAKSUB...SALAHKAH BERBANGGA MENJADI MELAYU..daripada BANGGA inilah saya belajar BERSYUKUR! ALHAMDULILLAH saya MELAYU dan automatik saya ISLAM.

Kenapa POK n.ajis sentuh bangsa MElAYU, ARAB dan INGGERIS sahaja...kenapa tak sentuh CINA pegang CINA...takut ke? DI MALAYSIA NI hak cina sahaja yang BERJAGA..tak percaya tanya orang INDIA, ataupun hindraf...oh nanti puak tuh tuduh miker RACIST!!! hehheheh

MAHATAMAK ini juga tak belajar daripada orang ARAB yg tak reti pegang ARAB maka wujudnya BANGSA TERKUTUK iaitu YAHUDI LAKNAT...itu ALLAH dah tunjuk depan MATA....jangan ulang kesilapan ORANG ISLAM DI TIMUR TENGAH tu!!!!

Saya setuju BANGGA sebagai MELAYU tidak membawa apapa erti di akhirat tetapi kerana MELAYUlah saya kenal ISLAM...dan ISLAM dibawa terus kepada RAJA2 MELAYU dan ini NIKMAT ALLAH untuk MELAYU...masih tak BANGGA? kalau jadi BANGSA SPAIN atau INGGERIS maka jadilah POK NIK orang yang beragama KRISTIAN...NAUZUBILLAH!! TERIMA KASIH ALLAH lahirkan aku dan n.ajis sbb berbangsa MELAYU dan beragama ISLAM

hmmm BILA MAU BERSARA daaaa MAHAGILA KUASA.....

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...