Friday, October 1, 2010

SWEET SEPTEMBER - ANWAR IBRAHIM

SEPTEMBER dah pun melabuhkan tirai 2010...
september cukup ISTIMEWA dengan MALAYSIA kerana 50 tahun yang lalu TANAH MELAYU, SABAH, SARAWAK dan SINGAPURA di gabungkan dalam sebuah negara yang bernama MALAYSIA.. alhamdulillah perkataan MALAY masih ada...fuuhhhhh RACIST jugak ke?

YA SEPTEMBER juga bulan bertuah buat ANWAR IBRAHIM...2 tahun YG lalu A.I menggegarkan negara dengan PEMASYURAN ANWAR sebagai PERDANA MENTERI MALAYSIA ke 7. Bukan hanya MALYSIA dikejutkan tetapi pelobi-pelobi YAHUDI turut sama menunggu penuh deebar.

A.I sudah punya NOMBOR!!! ekor? toto? atau 3D saya tak pasti!!!!! DYMM Agong juga di JUAL A.I. rakyat2 menunggu, rupa2nya SEPTEMBER FOOL!!!

Namun setiap perbuatan pasti ada PEMBALASAN...SEPTEMBER sekali lagi menconteng arang ke muka A.I apabila PARTI KEADILAN RAKYAT gagal berlaku adil kepada ahli2nya. ADEGAN tumbuk menumbuk rupanya bukan hanya ada dalam HINDRAF sebaliknya dalam PKR itu sendiri. EXCO KERAjaan negeri Selangor sendiri punya buah-buah KALARI PAYAT untuk di tarbikan kepada seteru politik...vavava!!

PKR yg kononya telus mulus...hanya indah pada SLOGAN, hakikatnya ANAK BERANAK dan KAWAN2 menjadi pilihan utk dipenuhkan TEMBOLOK MASING2. Namun sehebat mana A.I, kebenaran akhirnya menjengah jua....PKR kini PUNAH KOYAK dan RABAK.

Teman dedikasikan Buat A.I
lagu : Mahu Jadi PM, "nombor" tak ada
(SWEET SEPTEMBER)

#chorus
Di mana ku cari KERUSI
Mintak pada SABAH mintak pada SARAWAK
Pinjam pada UMNO pinjam pada BN
Aku malu

NOMBOR tak ada
Tapi hati nak jadi PM
Apa daya ku
Woohh woohh SAWAN

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...