Sunday, January 9, 2011

LIDAH penentu AKIDAH

seram sejuk bila baca artikel di AIDC... perlukah di korbankan AKIDAH demi menjaga hati 95% audience non-muslim... susahkah untuk kita katakan ISLAM agama yang BENAR kepada mereka? Perlukah kita menukar TOPI kita apabila berada dalam persekitaran yang berbeza? di bumi SANA katanya LAIN...dibumi BANGI katanya LAIN!!!!

(klik sini)bacalah dan fikirkan bersama  

dan saya tak percaya perlunya saya menjadi pembela manusia yang bisa membuat dosa...inikah IDOLA anda?

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...