Sunday, January 2, 2011

MACAMANA NAK JADI ULTRAS MALAYA nih?

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU dan selamat balik ke SEKOLAH. CUTI sekolah tidak memberikan teman peluang seluas-luasnya untuk menulis. Semasa cuti sekolah inilah pulak banyaknya tempat teman kena berkelana dek kerana isteri yang masih tak abih-abih studynye... CUTI-CITAN ini juga dipenuhi dengan undagan PERKAHWINAN dan PERTUNANGAN...yang tak boleh tidak, perlu dihadiri seisi keluarga.....

Di hujung 2010, negara berdepan dengan serangan VIETCONG dan SERBUAN KONFRANTASI dengan GARUDA. Sebagai rakyat malaysia teman dah curahkan bakti dan sokongan WANG, PELUH dan AIR LIUR khas buat anak harimau malaya....

jadi teman mohon jasa sesiapa yang tahu MACAMANA NAK JADI ULTRAS MALAYA NIH?

2 comments:

3viL X eIjI said...

Salam

ULTRAS adalah ideologi. Dan ia disusuli dengan tindakan. Tidak kira bagaimana ia bermula,pastikan ia tidak berakhir.

layari ultrasmalaya.net. Kenali tulang2 belakang ideologi ini. Insyallah.

amieiezam said...

terima kasih...saya amat mengagumi ULTRAS MALAYA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...