Tuesday, March 22, 2011

BOB lokman di GOPENG...malam tadi!!!

bagus la kan apabila menyesali atas perbuatan yang lalu
bagus la kan bila ngaku akan kesalahan sendiri...
bagus la jugak bila nak ubah perjalanan hidup...daripada pelawak pelakon pemuzik pencipta lagu...kepada penceramah PAS, pendakwah PAS, pemidato PAS

P mai P mai TANG TU JUGAK!!!

nih link simpati untuk BOBBY!!!
http://demokrasi93.blogspot.com/2011/03/air-mata-bob-lokman-mengalir-apabila.html

tapi BOBBY jangan la nak hapuskan dosa lama dgn buat dosa yang baru!!!!! anak tak solat ORANG LAIN NAK TANGGUNG DOSA?

buat BOBBYBella dengarkanlah!!!!


BobbyBella adalah,

kisah BOBBY marah anak buat salah.......
mengapa anak tak SOLAT,
orang lain pulak yang terlibat.....


siang TAK sembahyang...
malam pun anak tak sembahyang...
SEJADAH pun terpisah...
menyedihkan seorang ayah....


terbayang masa muda ku..
aku yang salah KELALIAN
Dunia di penuhi...
lirik dan lagu semua duniawi....


AKU yang terlena
Hingga musim berubah
BULAN pun dok menyepi
hamPASlah segalanya....

aku dok terlena,
anak pula tak sembahyang,
Terpisah kerana,
silap didik seorang BAPA,
tapi aku peduli apa...
INI semua SALAH depa (BN)...


HALUAN hidupku,
terpisah dengah tikar SEJADAH,
tapi aku terpaksa,
kerna aku tulis lagu isbela...

moga dibukakan,
PINTU hatiku UNTUKMU...
kan terbentang sejadah...
andainya kau ajaq ANAKHANG,
oh bobbybella....

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...