Thursday, March 17, 2011

BUKANKAH ITU DOA ORANG-ORANG ISLAM?

DOA 1

doa umat islam di tanah melayu semasa zaman negara masih dijajah. maka allah kabulkan permintaan rakyat utk mendapat negara merdeka melalui PERJUANGAN UMNO...doa rakyat diperkenan ALLAH, TUNKU ABDUL RAHMAN diperkenan sebagai Perdana Menteri sebuah persekutuan tanah melayu. Sultan2 yang menjadi lambang kedaulatan agama ISLAM bersetuju utk terus mempertahankan agama ALLAH ini selagi ada hayat dunia.

DOA 2

negara dalam darurat, keadaan huru-hara. rakyat ramai yang terkorban dan mendapat kecelakaan. Komunis membunuh manusia tanpa belas...rakyat mohon doa, negara kembali aman walaupun dalam menentang komunis, negara menerima bantuan tentera negara asing yang tidak beriman dengan ALLAH.. ALLAH perkenan kan doa umat islam dan kerajaan BN berjaya jadi satu-satunya kerajaan yang dapat tumpaskan komunis. Alhamdulillah, rakyat bahagia. sekalipun satu2 perjuangan itu melibatkan mereka yg tdk beriman kepada ALLAH namun yang HAK tetap terus berdiri.

DOA 3

sekali lagi rakyat terjerat dalam darurat 13 mei, puak pendatang menjadi ANGKUH dengan kuasa politik yang ada dalam tangan mereka. Umat islam merasa tercabar dan berkat doa dan munajat kepada ALLAH maka di perkenankan sebuah kerajaan BN yang KUAT utk kembali menyusun ekonomi rakyat dengan DEB.

DOA 4

UMNO terpecah dua, UMNO diharamkan...umat islam terkejut lagi maka kembali berdoa kepada ALLAH agar diselamatkan melayu dibumi bertuah...doa diperkenankan. Tun M di izinkan ALLAH untuk terus memimpin UMNO yang baru. Kerajaan Persekutuan Melayu Muslim masih diperkenankan ALLAH utk terus memerintah negara MALAYSIA.

DOA 5 

ANWAR dilucutkan jawatan TPM, rakyat marah, ramai terkejut...puluhan ribu bangkit mempertahankan anwar...siri solat hajat dilakukan seluruh negara..aku sendiri berpengalaman bersolat hajat di darul syifa' Bandar Baru Bangi dan di masjid kg baru. Stadium di Kelantan penuh dengan rakyat yang mahukan ALLAH menunjukkan kebenaran...Doa dan munajat dimohon pada ALLAH taala...akhirnya anwar ditunjukkan kebenaran, panel hakim percaya kelakuan LIWAT berlaku tetapi tanpa fakta yang jelas maka dibebaskan secara teknikal. 8 tahun anwar beradu di Sg Buloh.

maka kini marilah kita kembali berdoa, untuk kesejahteraan umat islam di malaysia. Mohon Allah tunjukkan kebenaran. Biarlah DIA terus berusaha menidakkan hukum manusia kerana hukum ALLAH jua yang benar. Senjata ampuh umat islam adalah doa...maka teruskan lah berdoa, tanpa berkira akan latar belakang politik, kita doakan kebenaran antara ANWAR dan SAIFUL akan ditegakkan.

Buat ANWAR dan Saiful TERUSKAN BERDOA semoga ALLAH bersama mereka yang benar.

  1. doakan juga agar anak-anak mahupun ibu bapa yang tidak tahu bersolat agar diringankan badan dan hati utk bersolat. BUKAN DENGAN MENYALAHKAN ORG LAIN ATAS KESALAHAN  DIRI SENDIRI.
  2. doakan juga agar bumi MELAYU ini terus dipimpin PIMPINAN MELAYU MUSLIM dan elakkan dari dipimpin pemimpin PELACOR AGAMA dan NEGARA.
  3. doakan agar negara dijauhkan oleh PEMIMPIN yang hanya menggunakan agama untuk tujuan POLITIK agar kesucian agama akan terus dipertahankan.
  4. doakan agar golongan kafir di negara ini akan lebih menghormati umat islam dan JAUHKAN golongan kafirun yang ZALIM daripada memerintah negara ini.
AMIN YA RABBIL ALAMIN....

sedarlah kepimpinan UMNO di malaysia ini adalah berkat doa daripada umat islam yang berdoa agar allah lindungi negara ini drpd bencana. Jangan TAKABUR dengan apa yang telah allah tentukan MANUSIA HANYA MERANCANG NAMUN PERANCANGAN ALLAH ADALAH LEBIH BAIK!!!

oleh itu hentikan lah dengan kata2 khianat bahawasanya MALAYSIA telah dirosakkan oleh pemimpin yang diperkenankan allah utk memimpin negara. INI ADALAH DOA UMAT ISLAM yang terdahulu daripada kita.

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...