Sunday, May 29, 2011

Awwwwwww KU!!! kena buang guna apa ekk?

timbalan dekan dan 6 pelajar KUIN di pecat....hanya kerana menyuarakan perasaan mereka dalam demo/protes.... hahahahhaha.... kalau la IPTA ikut cara KUIN@kerajaan negeri ni apa la kata orang PR.. hahahha Presiden PAS pun kena sound ngan MB....UPM/UKM/UITM berapa banyak mat2 and minah2 demo? tak kira la pro pakatan atau pro kerajaan....

kat KUIN ni pun satu masalah juga.....ada pulak klasifikasi ILMU SEKULAR vs ILMU AGAMA...tolonglah ILMU yang baik semuanya drpd ALLAH....ilmu sekular nih disalahlabelkan.....sebagai contoh bila kata kajian kesihatan tak betul sebab BUKAN KUASA ALLAH!!itu kesalahan yang sangat SILAP!!tolonglah woiii itu semua daripada allah tambah sahajalah dengan doa dan tawakkal!!!!

ada juga yang mempertikaikan anak2 sekarang lebih terarah ke MRSM dan SBP, ramai mak bapak yang takmau hantar anak2 ke sekolah agama...pandangan saya mudah, kalau semua nak jadi ustaz sapa nak jadi Dr...apa salahnya amik medic?bukanya dalam pengajian medic tak bleh belajar agama....malah dengan dipertontonkan kekuasaan allah secara LIVE depan mata saya yakin ramai yang makin sayangkan agama... ramai juga Dr saudara baru terbuka hati mengikat islam sebagai agama!!! huh

sekarang siapa lebih adil dan terbuka?

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...