Friday, May 20, 2011

MAHARAJA LAWAK - tribute to anwar ibrahim....

lain macam pulak maharaja lawak malam ni.....

edisi "tonggeng menonggeng" dan "tunggang menunggang" ada 3 aksi adoiiiiii.....jozan dah 2 kali, this is not the first time......adegan "liwat" jelas satu mainan pentas yang panas....anwar oh anwar!!!!

R2 pun kasi bola tanggung pada anwar, sambil menonggeng dan bertanya "yang ini dari mana"....isi dalam jubornya dari mana???? ha jawab la anwar ibrahim...jawap....

man, yang terkeluor pun memberikan pose tonggeng.....dan bercerita ttg tertukar boxer selepas tidur bersama.. maklumlah video tulen dah disebar seluruh negara....muntah hijau anwar!!!!

susahati juga kerana pada aku maharajalawak ditonton anak2, apabila isu ini tak selesai dan dituntut rakyat akan kebenaran maka ini lah yang berlaku......sebab itulah anwar tak layak lagi bergelar pemimpin malaysia, tambah2 lagi pemimpin islam....dia kini ibarat remote control DAP dan menagih simpati DUNGUan PAS!!!

huh....

2 comments:

Melayu Perak said...

Hello Bro..

Gua orang batu gajah jugak...rumah di lorong mat saman...
di kaki bukit nak naik cangkat

amieiezam said...

insyaallah bleh jumpa...BG bukan besor mana

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...