Saturday, November 10, 2007

masa lapang...

tak banyak akiviti masa lapang di terengganu..ye la tak macam di KL,Penang hatta Ipoh. Terengganu tak menjanjikan banyak hiburan cam tengok wayang, bowling (ada sebiji jer) ataupun arcade game.....huhu...
so kami 2 orang nih lebih banyak menghabiskan masa di atas kereta...puas duduk rumah aku nengok anje,anje nengok aku....maka lafaz perkataan "jom" pun secara otometik keluor!! tukor baju tukor seluor...gi lah jalan-jalan.. selalunya kami ke tepi laut, beli kepok leko singgit-dua lepak kat tepi pantai...best jugak la..
laut kat terengganu nih lain sikit...baru-baru nih ombaknyer lain macam sungguh...tapi satu yang best masa beli ikan konfom fresh...beli direct dari nelayan pun bleh tapi nak cakap terengganu pun tak bleh so...beli jer la ngan peraih tepi laut tuh.






No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...