Tuesday, November 13, 2007

now...everybody can fly

aku ada satu hobi baru kat terengganu nih....melepak kat airport!! biasanya kami gi waktu pagi atau malam...hari jumaat or sabtu... memang ramai mak-ayah bawa anak2 tengok kapal terbang.. tah la tak tau kenapa memang aku seronok...maybe dulu penah rasa nak jadi pilot tapi form one dah pakai spek...aper citer.kalau fireflyz maknanya penumpangnya dari penang...kapasiti tak ramai..tak sampai 50 orang kot sebab kapalterbang yang dipakai jenis fokker..bising gile!! tapi tak penah naik lagi sebab belum ada peluang..



kalau nak ke KL bleh la naik airasia or mas, selalu aku tngok kalau landing airasia better lagi then mas...tapi mungkin jugak tak...sebab aku baru tengok mas landing sekali jer... yang best kalau naik flight ke terngganu sbb landing dari laut...kalau duduk kat tepi pantai, kapal terbang memang lalu atas kepala...cam leh jentik plak!!!

tahun depan mesti lagi banyak flight kat sini sebab next year dah jadi international airport... kalau bleh ada la plak flight ke ipoh dan dari ipoh...flight kecik2 tuh pun banyak.. pilot baru training situ...touch down naik balik...touch lagi naik lagi....

JOM GI AIRPORT

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...