Tuesday, November 20, 2007

Princess Sarah

adik bongsu kitaorang....Muyassarah Ilyana Mustafa. Orang rumah dok panggil "comey". Gambar diambil semasa majlis khatam quran sempena majlis kawin aku last year.

Sekarang nih dah pun berumur 9 tahun. "Moya" lahir pada 2.9.1998. Adiok yang sorang nih la paling banyak menghabiskan duit aku. Kalau dia ada, expenses rm10 boleh menjangkau rm20. Tiap kali raya dia la paling untung.....baju dapat,kasut dapat,duit raya dapat...tahun nih sahaja duit raya dia mencecah rm200++. Tak pernah dalam sejarah duit raya aku dapat macam tuh.


Bawah sarah ada "sekor" lagi adik yang berbulu....nama dia Mat Mikey...bebaru nih sakit teruk. luka-luka badan dan kaki tempang...maklumlaa...kucing rumah kena buli je dengan kucing jalanan...dengar citer mikey masuk spital....kata mama mikey nangis masa kena injection.
SIAN MIKEY Mikey memohon maaf pada ayah dan mama pada Hari Raya 2007 di Ipoh baru-baru ini

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...