Wednesday, October 6, 2010

Mustafa Kamil Ayub dan PERKASA

Mustaffa Kamil persoal politik 'busuk' PERKASA


Kongsi 0Naib Presiden PKR Musttaffa Kamil Ayub mempersoalkan 'sokongan' Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) terhadapnya yang dicurigai sebagai percubaan melaga-lagakan pemimpin parti itu.

"Sekiranya beliau mahu melihat saya bersengketa dengan saudara Azmin (Ali) dan saudara Zaid (Ibrahim), saya nak tegaskan bahawa seluruh pemimpin PKR matang dalam menangani politik busuk PERKASA-Umno ini," katanya.

Menurut Mustafa (kiri), PKR sebagai parti berbilang kaum tidak akan berkompromi dengan sikap 'perkauman' NGO Melayu itu

Ini Jawapan ARMAN
"Sokongan Wira PERKASA bukan kerana mahukan perpecahan sesama mereka (pemimpin PKR) tetapi setelah diambil kira antara semua calon, Mustafa Kamil Ayub dilihat calon yang ada jati diri Islam dan bangsa Melayu,"

"Tetapi soalannya kini kenapa (beliau) takut pada suara PERKASA yang menyeru perwakilan PKR menyokong beliau?" soal Arman Azha kembali. Secara sinis, beliau juga bertanya sama ada sesiapa yang mahu memegang jawatan dalam PKR takut membawa agenda kepentingan agama Islam dan bangsa Melayu demi kepentingan tanah air.


"Adakah pemimpin-pemimpin PKR sanggup gadaikan prinsip agama, bangsa dan tanah air semata-mata untuk dapat kuasa dan jawatan?


"Apa prinsip PKR jika bukan kerana agama bangsa dan tanah air?" tambah Arman Azha.

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...