Sunday, October 10, 2010

SADA = azizan tapi MADA "anak sapa punya la ni"

teman jumpa posting ini dalam chatroll taipin mali oleh PASSESAT...inilah cara PAS gunakan wang orang ramai (sedekah) utk kepentingan peribadi, kutipan derma dalam ceramah PAS nak guna utk apa sebenarnya? LS8 berpendapat itu lah wang yang digunakan untuk membayar ejen fitnah PAS, tukang gantung banner, sogok blogger PAS,  mcm2 lagi la...banyak dermanya komer kalau tak demer tak beli la banggunan PAS di chowkit.

"Kenapa nik ajis benarkan anaknya nik omar menswastakan sekolah arab darul anuar pulau melaka menjadi maahad darul anuar ( MADA )."



Sedangkan pembinaan sekolah berkenaan dulunya atas sumbangan orang ramai.Adakah mendapat persetujuan mereka semua? Dulu hampir 1000 orang tapi sekarang hanya tinggal 250 orang sahaja, itu pun anak orang kaya sahaja

ini teman dapat bila google weblog alumni Jordan

Maahad Darul Anuar,Pulau Melaka yang lebih terkenal dengan Sekolah Tok Guru bakal berubah wajah apabila dengan rasminya akan bertukar pengurusan menjadi sekolah swasta pada sesi persekolahan tahun 2009 yang akan datang.


Iklan mengenai kemasukan pelajar baru,temuduga guru baru telah dikeluarkan sebanyak tiga kali di dalam akhbar Harakah edisi Jumaat. Nama baru Maahad Darul Anuar adalah Akademi Al-Omari yang akan ditadbir oleh Ustaz Nik Omar Nik Abdul Aziz dengan restu YAB Tuan Guru. **sekolah "TOK-ANAK-CUCU"

Sebelum ini,Maahad Darul Anuar adalah dibawah kelolaan dan tadbiran Yayasan Islam Kelantan.

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...