Monday, April 25, 2011

TAK KUASA LA DATO'

apa punya TUR la DATO...mcmni ka fikiran mantan timbalan pengarah BTN. kalau orang dok pulun bagi bukti pun puak2 PAS haram tak mau nak percaya...dah nak kena telanjang kes baru nak buat U-turn...tak jadi kuda tunggangan lagi? DAP nak dapat undi orang melayu sebab tuh depa tarbiyah PAS...huh

Lupa kot Dato pada DS NIJAR, yang tuh totally kuda DAP!!! tengok team exco pun dah bleh tau sapa paling berkuasa.. tengok juga la masa "demo" yang kena baring atas jalan, bawak sepanduk, kena simbah ayor bukan orang DAP orang PAS....

di SARAWAK baru2 nih, kalau la pakatan eggang sarawak PAS nak duduk kat mana? nak pegang exco apa? sah2 pas kena main di sarawak...cukupkan korum PR..kot2 la tsunami jugak....bukan saja dah jadi kuda dah jadi balaci!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Eleh hasan ali,kang kena sergah dengan ronnie liu kang,terkencing2,arak yg haram pun terus jadi halal.

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...