Wednesday, October 6, 2010

LAGI pengkeji TUN M - kali nih ustaz PAS


hebat BUKAN CV SAIFUL BAHRI?

tapi bagaimana pula bila seorang ustaz mempermainkan wajah TUN CT HASMAH yg dikatakan menyerupai PUAH CHU KANG? makhluk allah ini mentertawakan rambut TUN CT HASMAH dan kekanda TUN CT. Saya kurang pasti ajaran ISLAM yang mana yang mengajurkan manusia mentertawakan asal kejadian ALLAH. ISLE anjuran N.ajis?

fitnah juga jadi mainan lidah SAIFUL bila mana makhluk allah ini (dr sumber yg mana tdk di ketahui) menyatakan tujuan TUN M ke AUSTRALIA selain drpd menyampaikan ceramah sedang mencari tempat melarikan diri apabila ANWAR menjadi PM suatu hari nanti.

TUN M dituduh menggunakan ubat larangan utk kembali sihat...darimana sumber berita beliau sehingga tuduhan yg berat dilemparkan, TUN CT HASMAH juga diragui keimanan dengan mengguna pakai ayat ini

"Cuma kalaulah dengan usia sedemikian beliau memakai pakaian seperti beliau kembali ke Malaysia dari Mekah tahun 1991 itu…. Alangkah lebih manis dan lebih baik dari segi syarak. Apapun ia bergantung dengan kepercayaan dan keimanan seseorang."

Layakkan Saiful Bahri meragui keimanan seseorang?

mahu bacaan HEBAT bersumberkan fitnah dan BERSENDIKAN penipuan SILA KLIK SINI

semoga ALLAH memberikan hidayah kepada KAMU.

7 comments:

Anonymous said...

Sebenarnya lebai-lebai PAS adalah
orang pertama masuk neraka apa bila mampus nanti. Islam mana yang mengajar mereka untuk memfitnah orang lain.

Wanredone said...

aku tahu luar dalam (seluar dalam) sabariah ilyas isteri ustaz ni....
lebih buruk lagi dari seluar dalam pck...kah...kah...kah...

Anonymous said...

kenapa perkara ini terjadi. kita jgn pandang bab politik ttp kita pandang pada adab melayu atau ketimuran. adakah agama mengajar kita camni. kami yang bawah ni and hendaknya pulak pengikut tegas pas xrasa sonsang ke kefahaman mereka. samakan org dengan non muslim. subhanallah. adakah agama mereka ini agama bukan yang dizahirkan. mb mereka ini tiada agama kot. sy jadi takut la dengan cara pas mencerca org...

Pena Agenoz BERBISIK... said...

SALAM UKHWAH...

MAAF PAB BERKATA2

PESANAN PADA USTAZ..BERHENTILAH DENGAN TOMAHAN DAN ADUDOMBA ANDA...JAUHI MAKSIAT HATI..ORG SEHEBAT ANDA PASTI TAHU APA ITU MAKSIAT HATIKAN...

MASA ANDA JADI MP PAKA PUN TIADA PERUBAHAN APA PUN...JGN FIKIR APA YG UZTAZ BUAT..KAMI TAK TAU...

BUAT UMNO PAKA..JGN ASYIK TIDO JER..INGAT2LAH... DEME PUN MENANG TIPIS JE PADA PRU12...BELALAH ORG UMNO BILA KENA SERANG..BUKANNYA SENYAP SERIBU BAHASA...DGN ORG UMNO SENDIRI MENENTANG MCM NK PERANG..DGN PEMIMPIN PAS...DOK DIAM..APA PASAL..

WASSALAM

amieiezam said...

anon 5:43
bior mereka sendiri tentukan haluan syurga dan neraka mereka

wan,
toksah cerita lah...

anon7:35
saya setuju

PAB
1 jari USTAZ tunding pada orang...lebih bnayak jari tunding pada dia...

UMNO PAKA taknak menang ker?

Anonymous said...

Hoi Saiful Bahri bengap!sebelum kau nak tarbiyah Tun Siti Hasmah baik kau pergi tarbiyah tuan guru kau Nik Najis tu yang tak nak tengok melayu islam bersatu. baik kau pergi tarbiyah khalid samad si dajjal tu yang kuat menyokong agar orang kristian pun dibenarkan guna kalimah Allah. baik kau pergi tarbiyah juga Hadi Awang Biawak tu yang telah kafirkan orang-orang melayu islam dalam UMNO.jangan kau lupa pergi tarbiyah sekali sorang pemimpin parti kau yang sesat tu yang tetap nak wat seks dengan isteri dia walaupun isteri datang haid.macam mana korang nak jadi pemimpin sedangkan benda yang terang-terang haram macam menyetubuhi isteri semasa haid pun korang buat?!korang ingat hukum tuhan bole buat main macam tu saja?!dasar orang-orang sesar!

Anonymous said...

babilah ustaz ni...jangan layanla puak2 neraka jahannam ni....

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...