Thursday, August 25, 2011

RAMADHAN : Bila Pakar PAS sendiri akui KEBAIKAN LYNASS

Berkelulusan Doktor Falsafah dalam sains Nuklear, sudah tentu Dr. Rosli punya pengetahuan mendalam apa yang dikatakan nuklear dan apa yang dikatakan tidak. Tahap radiasi macam mana yang boleh membahayakan kesihatan dan tidak. Sebagai pakar juga, sudah tentu Dr. Rosli tidak boleh menafikan kebenaran disebalik kilang Lynas ini, baik dari segi teori mahupun teknikal.
Semua ini yang membuatkan Dr. Rosli tidak boleh menahan diri dari membuat kenyataan yang benar mengenai Kilang Lynas ini – kilang ini bukan kilang memproses bahan nuklear dan seterusnya tidak merbahaya kepada manusia Walaupun dari segi politiknya ia amat merugikan PAS dan Pakatan Rakyat tapi sekurang-kurangnya maruah Dr. Rosli sebagai saintis nuklear masih terpelihara
sambung baca di azli shukri

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...