Monday, August 29, 2011

SHAWAL : semangat kenegaraan dan kemelayuan yang semakin kuat

alhamdulillah mampu menjalani ramadhan dengan baik walaupun tak dapat amik kesempatan pada tahap maksimum 100%..ye la solat terawikh pun tak lengkap...nipis nya iman aku!!!


apapun di kesempatan ini aku nak sampaikan salam ramadhan buat semua, dengan ucapan tiap apa yang terluah dimulut dilupa jangan!!!!sebab apa yang diluah biarlah datang dari OTAK... jangan jadi mcm manusia tak berotak yang lupa akan apa yg diluahkan....

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...