Tuesday, August 23, 2011

RAMADHAN : PAStikan ANAK KAMU TAK IKUT UNDANG2 LORD REID

saya mahu respon kepada azmil mustapha, yang bertubi2 membodohkan dan mengkafirkan umat melayu yang melalui perlembagaan telah dipastikan bahawa melayu mesti menganuti agama islam. Sekiranya "melayu" tersebut tidak mengamalkan ajaran dan cara hidup islam...takkanlah kerajaan pula yang PERLU MENANGGUNG SALAH!!! 

sebagai kepala keluarga yang kini mendalami ilmu agama di bumi ambia' dan berguru dengan pada syeikh2 arab seharusnya anggota keluarga ALI SETH-TAN mengamalkan cara hidup islam dari segi perhubungan, pekerjaan dan PEMAKAIAN.....alangkah cantiknya andai LAKSANA BAGAI DIKATA!!!!


No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...