Wednesday, November 21, 2007

dah masuk musim kawin

Minggu lepas balik Kulim, sepupu orang rumah aku kawin.... letih tu kena drive terengganu-kulim pehtu balik lak penang rumah bapa mertuaku... tema kawin warna maroon, nice colour....oklah pengantin nampak segak dan cun... warnapun sedikit garang dan ranggi....Nampak la gembira the whole family...teringat plak hampir setahun lalu.


kalau tadi pengantin baru yang nih pengantin veteran...tukang kipas pulak separa baru....majlis dah habis mulalah yang lain sibuk nak naik pelamin....termasukla aku ngan adiekda..... lepas tuh rasa sakit seluruh badan...pinggang rasa nak putus...kepala rasa 6 tan besi ada duduk....kaki dah rasa nak tercabut kalau ada nat-nat mesti dah nak tercabut nat-nat tuh.....masa mandi malam tuh rasa nak menjerit...best gila dapat mandi......apapun itulah suka duka majlis perkahwinan....best ooo jadi raja sehari.... SELAMAT PENGANTIN BARU NAZI DAN IZAN

1 comment:

Anonymous said...

Wahhhh, lawa kedua2 pengantin 'lama' ni... sedondon... Biar 'lama' tapi staedy lagi...

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...