Tuesday, March 11, 2008

jom mintak

  1. Cadangan untuk Kerajaan tak perlu lagi bagi subsidi berbilion ringgit. Mungkin "kita" dan "mereka" mampu beli petrol yang harga RM4 seliter. Kata "mereka" kerajaan menipu kita....gas pun naik harga!!! hmm lepasnih makan la meggi goreng yang harga RM8 sepinggan cuma.
  2. eh takpe!! kita ada 2 negeri kebajikan...mungkin mereka boleh sponsor. ke dua-dua pandai agama takkan tak boleh sedekah segala.
  3. mahasiswa di penang dan perak...jangan takut, duduk rumah goyang kaki cukup tahun RM6K dalam account.. pi minta kat depa di pulau mutiara dan negeri datuk maharajalela. PTPTN mintak RM250/sbln, hehehe kalau setahun baru RM3K... bleh bayar punya.
  4. mahasiswa di perak,penang,kedah dan kelantan...seronok la semua...mintak la kurang pinjaman pendidikan kerajaan negeri...kot la boleh dapat. Kebajikan anda akan mereka jaga...tapi jangan la pulak ada pilih siapa-siapa. kesian TERENGGANU! takbir.....
  5. tempat letak kereta nanti sure free....tapi kenapa di negeri serambi, paling mahal seluruh negeri.

nanti sambung lagi.

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...