Wednesday, June 25, 2008

"Anak-anak Aku"


AMAN DAN HAKIM.....tapi ni gambor 6 bulan yang lalu kot

AMAN abang...yang tak bergigi....favourite utama makan aiskrim....yang hebatnyer aman nih makan aiskrim macam makan kepok atau kacang putih...kalau aku tengok dia makan aiskrim gigi aku yang ngilu...tapi mamat nih selamba jer....kalau datang umah aku mesti main lampu warna warni tuh...tapi yang tak best takut KUCING....

HAKIM adiknye...sekarang baru nak pandai bertatih@baru dapat kaki!!! kira nak melangkah jer. dah besor dah HANTAP(kata orang perak dah sedap la badannya) Manja ngan aku!!! kalau nampak muka aku mesti nak dukung....hemm kalau la anak sendiri!!!

duduk KL nanti mesti rindu kat AMAN dan HAKIM...abang AMIR n kak IDA, jaga anak saya tuh molek!!!TAU

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...