Friday, December 26, 2008

Dah lebih 10 tahun

kali ni ceritanya pasal ulang tahun juga tapi ulang tahun harijadi seseorang yang patut dah dilupakan sejak lama dahulu oleh 2 makhluk ALLAH ni...huhuhu. aku kekedang naik jelak melayan kerenah merekanih!!!!

hehehhehe....dalm pukul 12:50 hrs sebelum aku nak ke masjid solat jumaat, aku terima sms daripada sahabat lama...sahabat lama ngadu yang beliau masih lagi mengingati tarikh "pujaan hati" sejak 10 tahun yang lalu...nak je aku tanya "hari jadi opah wa'ang tahu ko indo?" hahhaha... minah pujaan hati tuh dah dekat 7 tahun kawen...dah 3-4 orang anak kot...tapi sahabat aku nih masih tak dapat melupakan pujaan hatinya...pasal tuh la sampai sekarang tak kawen2.....

tapi yang lagi aku meluat lagi amat meloyakan bilamana sorang lagi "mamat A" (A adalah bukan nama sebenar) yang dah nak kawen, berapi2 mengaku dah berpunya dan menyalahkan aku bia dia bersalin kulit jadi makluk yang dah tak malu ngan kaum hawa....PUN INGAT JUGA TARIKH TUH!!!! woi sedorla diri nak kawen....ingat tuh boleh tapi biorlah sekadar di hati, bila keluor jugak kat mulut macam ada sikit persoalan lah...hehheheheh...porahhh mamat A

hahaha....apa la nak jadi kat korang....weh buang la dreams merapu tuh....

khas buat mamat A "kawen la cepat!!!!!"

2 comments:

blokdrive said...

Teruk betui member hang tu.. hehe..

amieieda said...

yang kawan lama ke atau mamat A (bukan nama sebenar)

p/s kad kawin mana woi?

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...