Tuesday, April 19, 2011

presiden atau timbalan murshidul PAS lebih tingi?

PAS BUKIT BINTANG MAHU HUSAM GANTIKAN HJ HADI

pening sekejap antara presiden dengan timbalan murshidul am PAS mana lebih atas? mana lebih punya kuasa membuat keputusan...kalau jadi timbalan murshidul PAS boleh jadi PM lagi ke? ataupun adakah boleh menjadi ketua pembangkang kalau terpilih sebagai pembangkang lagi. Menurunkan Hj Hadi utk menolak keluar Dato Dr Haron Din??? Kenapa ini berlaku...aku tak paham...
Husam ganti Hj Hadi, macam perancangan AI jer...mungkin juga sbb denor citer AI sendiri dah tak suka pada dato dr haron din??? itu kata demer2 tuh la... persoalanya LAYAK ke HusamMasam? adoiiiyai.... Tuan Guru Nik Aziz nak kata mender pulak agaknya????

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...