Tuesday, July 19, 2011

RAMADHAN semasa SANUSI JUNID jadi MB KEDAH

Saya dapat 1 informasi sahih bertulis mohon sesiapa boleh kongsi maklumat


semasa SANUSI JUNID menjadi MB Kedah Beliau telah melarang kelab2 malam daripada beroperasi sepanjang ramadhan...dan wanita MCA Kedah menyokong tindakan beliau kerana tiada isteri yang suka suami mereka melepak di kelab2 malam.


sebab tuh aku pelik hubungan PAS-DAP nih...kata "azizan dan PAS" larangan itu hanya pada muslim kerana hak non-muslim tak boleh dipaksa...AKU cuma tertanya-tanya agama dan kepercayaan apa yang sokong hubungan sosial terlarang kelab malam ni? dalam budha@kristian@hindu tak melarang ke penganut mereka bersosial secara terlarang di kelab2 malam...adakah kelab2 malam ini ada dlm ajaran agama lain?


baca disini!!!!!!!!!!!!!

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...