Sunday, December 2, 2007

"berimpun"

sedih....kecewa...marah...menyampah....menyusah....tah apa-apa....ini memang bukan budaya kita....mungkin kat "bumi" yang lain itu perkara biasa!!!

yang mana yang tak cukup....yang mana pulak yang kurang....apa yang nak sama rata....yang tak sama yang mana pula? kenapa sekarang baru rasa kurang? dulu? sebelum ni? kami tak mintak pun korang datang, opssss nenek moyang aku tak minta pun korang datang.

dah kalau tuntut...lepas ni akan jadi sama ke? macamana dengan "yang asal" nih? takkan nak senyap jer? dah banyak yang di kongsi...tak pernah kita sangsi...jauh sekali tak bagi....tapi....... jangan main api...semasa kecil kawan memasak...dah besar???

dah la sentuh isu kaum...tambah pulak dengan agama..bro, dah banyak yang tak kena... jaga-jaga!!!! anyway aku tetap angkat tangan dan berdoa...supaya malaysia terus aman sentosa...dan masih ramai kawan aku lain-lain bangsa...cukup di ajar..maksudnya tak kurang ajar...

dirgahayu malaysia

1 comment:

saada_ta said...

ni cite bab apo ni?eden dok paham......"semasa kecil kawan memasak...dah besar???" dah besar jadi kawan chefff...hehehehhe

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...