Sunday, November 23, 2008

road to be "ayah" episode 2

hemmm...kurang dari 2 bulan insyallah aku akan bergelar ayah...yuppp. takut pun ada gabra lagi tambah la. Mana taknya isteri aku sabung nyawa nak lahirkan zuriat kami berdua. alhamdulillah isteri aku, Puan Zuhda Husain memang jaga anak kami dengan sangat baik. aku bertuah dapat isteri yang aku yakin jadi ibu yang baik untuk anak2 kami insyaallah.

oh lupa tadi kemat sms, dia dah beroleh puteri pertama....Tahniah kemat!!! on the day osama menang, aku naik pangkat jadi "ayah we" (gelaran untuk paklong bagi orang perak). Amir dapat puteri juga, Nur Awatif "cahaya kecantikan". Nama anak aku apa plak? hehehhe..teman udah siapkan namanya.

khamis last week, me and zuhda gi shopping barang baby... senang senang jer cecah rm150.00 amik itu, kutip ini, pilih yang nih, tukor itu ini...tuh tak abih lagi beli....lampin, besen mandi, apalagi akkk? adalah mau cecah 2-3 ratus lagi. itulah ekk yang bapak2 dan mak2 rasa membesorkan anak.

sekarang nih selalu gak aku main ngan anak...kena jugak lak sepakan dan tempelengan baby dari perut isteri ku...kekadang tuh leh nampak pergerakannya...dasyat ciptaan allah. Isteri aku tiap2 hari bercakap ngan baby aku jer tak reti....tapi teknik guna torchlight masih belum di praktikkan lagi walaupun dah 2-3 kali dia ulang....teknik apa hahhahaha... kata pakar kalau nak ajar baby supaya tak tidur siang, waktu pagi suluh la lampu ke perut dan ajak baby bangun, errr kalau try ke perut teman amacam? hahahha

hmmm cepat la anak ayah....ayah tunggguuuuuuuu

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...