Sunday, November 23, 2008

10E Lorong Seri Ujung



Semacam rasa bila balik ke Alor Setar....heheh tempat tumpah darah aku...tapi dalam bab bola aku sokong Perak....Yobbers4ever... On the way balik daripada changloon, aku join ayah menjejak memori di lorong seri..pehhh saya rasa hati bila tengok balik rumah tempat aku membesor. Tak banyak memori aku di sini tapi ada la sekerat dua yang bersarang di kepala.

Tetiba teringat pada tok dan wan...dua2 dah dijemput mengadapnya...mama adik (adik nih panggilan aku pada cucu sulung tok) pun dah pulang kerahmatullah...hmmmm tangan2 tuh la yang membesorkan aku...tapi pengasuh utama "chief" ialah kak piah...hmmm berita terbaru kak piah dah kawin ngan abah (bapak adik)...huhu


kat sini gak kami melawat "pak lah"....tuan rumah yang ayah sewa. Pak lah pun dah tak berapa sihat kena strok kot sbb mulut nyer senget sikit. tapi paklah masih macam dulu layan ayah dan mama aku macam anak sendiri....macam anak kandung mereka lak. yang best nyer aku tak ingat dah isteri dia tapi aku memang ingat nama "cik su" tuh....hahahha aku layan jer lah sebab pueh dah aku ngingat harap tak dapat.

anyway....sampai bila2 aku takkan dapat lupakan lorong seri....

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...