Wednesday, May 20, 2009

May....TERIMA KASIH SEADANYA

hampir sebulan lamanya aku tak mengeBLOG. Tugasan kerja mendesak disamping membantu isteri tercinta menyiapkan research phdnye yang tertangguh dek kehadiran anak sulung kami awal tahun ini....menjadi alasan kenapa blogku kini bersawang!!!!

Bulan ini cukup bermakna, MEI atau MAY ialah bulan penghargaan!!! buat ibu, guru dan misi2... MAY juga bulan peringatan kepada aku...yaaa....AKU SEMAKIN TUA!!! NAMUN SEMANGATKU MASIH MEMBARA.....

Kepada bondaku....errrr mama (dah tua nih malu plak nak panggil mama) terima kasih atas jasamu melahirkan aku.... menjaga ku dan membesarkan ku (ajer besor yop!) juga buat ayahanda, bank bergerak ketika aku masih muda remaja....TERIMA KASIH SEADANYA.

Selamat Berangkat ke BAITULLAH....dan doakan kesejahteraan anak-anakmu...mohon lambaikan pada KAABAH agar anakmu bakal dijemput jua kesana...INSYAALLAH

3 comments:

saad said...

Check this!

http://asr1177.blogspot.com/

amieiezam said...

dah check....heheh...roomate hang la!!!!!

asr1177 said...

mekacih hehehe..

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...