Wednesday, June 10, 2009

APA sudah jadi, dulu sanjung sekarang MAKI

Kalau dah jadi amalan dan budaya itulah jadinya. Amarah, dengki dan khianat dipadu..... caci maki di alu-alu demi menegakkan kehendak yang hanya satu. Apasahaja yang pendapatnya tak sehaluan akan dijadikan buah bedilan!! tak kira dah masa tuh kawan mahupun lawan..lainlah yang dimaki tuh setan!!!

dulu kalau kena pada orang lain bukan main mereka memalu gendang, bukan main rancak tarian RONGGENG...yang jadi tok dalang tumbuh macam lalang, yang jadi "penglipur lara" terloncat-loncat macam kera...tanyalah mereka dapat pahala kah dosa? tepuk dada tanya selera....imna hilang tah kemana!

Harapkan BN akan BeEnd....hehhehe...rupanya PAS yang jadi hamPAS...jangan melepas sudah. Dalam benci aku tetap sayangkan PAS kerana kamu juga ISLAM dan kamu juga MELAYU...sama bangsa sama agama...sama akidah sama kiblat...tapi kamu nafikan bahawa kita sama!!! wallahualam

Naik Roket berpada-pada, tinggi-tinggi mereka ampu sekali di lePAS...jatuh terhemPAS. mata keadilan matanya satu dah jeling sana bolehkah nak tengok yang disitu? Hindraf roh makkal sakti PAS takkan nak join sekali...

dulu TGHH dipuji, kini di keji
dulu ustaz NASHA budi pekerti, kini jadi bahan maki
Dr harun din pun tak terlepas....bertan berguni Dr dicaci

bukankah mereka ni saf kepimpinan ulama'? bukanya tukang tebar roti kedai mamak!!!

kepada umat melayu....lihatlah sedarlah...MELAYU kini semakin lemah!!

harapan penulis,
melihatkan apa yang terjadi dalam PAS Parti melayu kedua terkuat di MALAYSIA yang dahulu dikenali sebagai TANAH MELAYU....hati penulis sedikit sayu...dalam pada PAS bergelumang melawan knoflik dalaman....secara halusnya penulis dapat melihat dengan jelas bahawa umah melayu semakin dipecah belah!!! seakan melayu itu langsung tak boleh bersatu...takperlu pun KAU dan AKU jadi satu cukup kalau dalam isu berkaitan agama dan melayu...kita tak mudah di tolak ke hulu.

2 comments:

Jeffry said...

YG MENCACI TU TAK LAIN DAN TAK BUKAN ADALAH PUAK2 SONGSANG ERDOGEN YG SENTIASA X PENAH PAS HATI SELAGI BELUM DAPAT NAIK TAKHTA..KUANG AJAQ PUNYA MANUSIA 'ANU'WAR BERAHIM!..NAK KENE LEMPOR DLM GAUNG MAMAT NIH!

amieieda said...

lempor jef jangan tak lempor!

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...