Friday, June 5, 2009

tak C.A.T la CM Lim Guan Eng

Guan Eng tells Utusan reporter to leave
Athi Veeranggan | Jun 4, 09 3:44pm
An Utusan Malaysia journalist was told by Penang Chief Minister Lim Guan Eng to leave a press conference today on grounds that the state's Pakatan Rakyat has a pending civil suit case against the Umno-controlled Malay daily.

The justification was used by Lim to bar Penang Utusan assistant bureau chief Haszrul Mohamed from attending the press-meet following the swearing-in ceremony of new Seberang Perai Municipal Council (MPSP) president Mokhtar Mohd Jait in Bukit Mertajam.

amieieda : LGE lu cakap tak serupa bikin!!!!

tadi teman jumpa blog KAK MIDAH Sg Rapat...YB dah lama teman tunggu blog YB. Selamat Datang ke dunia CYBER... ramai yang akan membantu YB insyallah!

http://hamidahosman.blogspot.com

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...