Monday, March 22, 2010

Zahrain BERBOHONG atau ANWAR PEMBOHONG!!

Dalam beberapa blog berhaluan PR, masing-masing begitu yakin yang MP zahrain berbohong, mereka menggunakan penafian yang dibuat oleh KU LI (Gua Musang) sbagai bukti bahawasanya Zahrain telah bercakap bohong. Saya hairan kenapa mereka terlalu sukar memahami apa sebenarnya yang cuba disampaikan oleh zahrain. MP bayan baru itu menceritakan apa yg sebenarnya terjadi menjelang 16 sept "cross-over" atau lebih tepat lagi apa yang di warwar kan oleh anwar ibrahim kepada MP-MP PR. maka penafian KU LI itu boleh difahami sebagai PENIPUAN YANG dilakukan oleh ANWAR IBRAHIM.

Cerita daripadda Dr Puad Zarkashi begitu konsisten, dan cerita beliau di lamar PKR dari dulu hingga sekarang sama tampa ada tokok dan tambah mahupun mengurang!!!! Sahabat Anwar, Dr Ghouse yang berjumpa Dr Puad kemudianya menelefon anwar utk bercakap terus dgn beliau tentang cadangan anwar supaya Dr Puad menjadi SUARA MELAYU dan ISLAM dalam kabinet yg akan dibentuk supaya melompat parti...Menggigil!! itulah kenyataan yang dibuat oleh dr Puad, sudah pasti sedikit sebanyak beliau juga terkejut samada benar PR telah punya majoriti yang cukup untuk membentuk kerajaan. Jatidiri Dr Puadlah yang berjaya menyelamatkan maruah dan hargadiri beliau...

MAHFUZ PAS perlu tanya Dr Puad bagaimana beliau rela menjadi pembangkang daripada mengkhianati agama,bangsa dan tanahair. TERIMA KASIH dan TAHNIAH Dr Puad. Belajarlah Beradap MAHFUZ apabila kamu katakan mereka yang cross-over kerana hilang kepercayaan terhadap PKR sebagai Pelacur Politik, ternyata kamu sendiri merendahkan martabat pemimpin pilihan rakyat..selesaikan lah masalah ini wahai pemimpin2 PR. ini mainan kamu jua.. mana mungkin MP Jelutong, Karpal Singhtiba-tiba bersetuju menyokong kerajaan jika usul lompat parti dibawa ke parlimen. Masih ingatkah kamu tentang ANWAR MESTI BERTAUBAT!!!!!

ohhh ada pula berita yang singgah ke telinga, sebahagian besar MP PAS tak tahu langsung cerita bohong zahrain heheheh opss cerita bohong ANWAR bahawasanya YDP Agong turut diheret sama oleh ANWAR IBRAHIM. Tidak cukup dengan itu ANWAR memperjudikan kesetian ATM untuk merampas kuasa.. YA itu kekuatan ANWAR. RAMPASAN kuasa di thailand mungkin memberikan kekuatan untuk ANWAR berbohong bahawasaya ATM dan Jeneralnya telah siap sedia untuk menyokong kerajaan baru di MALAYSIA...Manusia hanya merancang ALLAH jua menentukan...dan perancangan ALLAH adalah yang terbaik dan punya hikmah...INSYAALLAH aku yakin Kerajaan Malaysia ini tertubuh bukan kerana mainan politik pemerintah sebaliknya dengan izin ALLAH jua.

amin.

2 comments:

YANG GAMBI said...

Salam bro, oleh kerana puak-puak PAS suka berbohong, menipu masyarakat kampunglah maka mereka juga tidak sedar bahawa Anwar telah berbohong.....

Terima kasih sudi melawat blog kawan.......

amieiezam said...

insyaallah...lawat lagi nanti

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...