Saturday, July 10, 2010

"sahabat" ke? atau SUBAHAT!!!

sahabat harus saling bantu membantu, sahabat juga biasanya mengenang jasa...sahabat tak mampu lihat sahabatnya susah...mereka turut susah. namun kebelakangan ini mudah kita lihat sahabat yang SUBAHAT!

saya dapat info
DAP mendahului dengan 13,174, diikuti UMNO (7,591), PAS (4,344), dan PKR (2,281). MCA, MIC dan Gerakan mencatatkan bilangan yang cukup rendah. Gerakan, sebagai contoh, hanya mendaftarkan 75 pengundi baru sepanjang tempoh tersebut.


SAHABAT atau SUBAHAT....

benarkah dah ada yang kata
sahabat dah subahat dan dah bincang MELAYU MESTI DITENDANG di sebuah pulau yg amat SENTOSA...wallahualam. dengar pun melalui comment blogger di internet...kata orang jangan percaya 100% tapi curiga kena tetap ada.....

TAPI boss dah suruh SERANG

2 comments:

melayuangkat said...

Sahabat sebenarnya memang amat sukar dicari dan mungkin tak boleh dicari pun di zaman ini. Ada macam-macam jenis persahabatan. Kita kena hati hati pilih sahabat, kalau tidak 'makan diri sendiri'.
Faham-fahamlah..

Nak tendang Melayu ke pulau mana? Ini tanah Melayu, tanah tumpah darah orang Melayu. Siapa yang datang MENUMPANG, kalau tak bersyukur juga silakanlah MEREKA tu yang berhijrah ke mana-mana pulau di dunia ni. Silakanlah...kami lebih aman dan tenteram tanpa manusia yang kufur nikmat..walau siapa pun mereka.

amieiezam said...

saya setuju dengan tuan

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...