Wednesday, January 12, 2011

MAJLIS MEMPERINGATI MENDIANG - ish ish ish

MAJLIS MEMPERINGATI MENDIANG perlukah dibudayakan oleh MUSLIM...maklumlah dulu masa TBH mati...AL JUBB dan MADUNYA assmin pun sama tunduk hormat.....sekarang nih dah join majlis keagamaan memperingati mendiang...biorlah demer yg kapior tuh amalkan majlis mcm nih yang kita muslim nih elokla jauhkan takut kena fitnah...aku tak FITNAH...aku nak tau aje...boleh ke tidak kita nih turut serta? wallahualam....

yang besnya baca sini

Seorang lagi bekas pemimpin Abim, Dr Mohamad Nor Manuty yang kini Ketua Penerangan PKR memberitahu, semasa beliau menjadi Presiden Abim, Fan Yew Teng dikenali sebagai Ustaz Fan.



2 comments:

Anonymous said...

salam

subky itu ade dlm majlis mmperingati org kafir,dilakukan pula di YMCA.adakah mereka taktahu YMCA tu ape???astagha dieorgni...mmg betul ucapan astaghauntuk dieorg..maksudnye tiada tuhan...ntah bila mereka nak bertaubat

zera yatt
zeirahmd@yahoo.com

amieiezam said...

salam....

demer2 ni tak takut mati kot!!

selamat BERJUANG di TENANG

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...