Sunday, January 27, 2008

Anugerah Juara Lagu

hmmm...tak salah nak berhibur...err ke salah? tahlah...tapi yang sure tak patut "kapet ungu" tuh la...woi!! solat ker tak korang? eloknyer takyah la buat kapet-kapet nih secara langsung... banyak yang akan mengandaikan bahawa "mereka-mereka" nih tak solat...
Dato siti...aiyooo dah cantik dah pakai tudung tapi nampak leher ngan telinga...apa kes? tak berapa molek rasanya sebab dato baru balik tunaikan haji...nanti nampak tak best kalau orang mempertikaikan apa yang berlaku...kalau dato siti setedi jer duduk atas kusi ke..takyah lompat-lompat tak leh ker....baru la magis.... tak pun tak keluo...suara jer keluo...lagi megik!!!!

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...