Monday, January 28, 2008

proton saga....

aku gi nengok spesis baru proton nih kat showroom.... ok nice..dengan harga macam tuh memang sangat berpatutan. dalam tak la semewah kereta-kereta lain tapi dah mencukupi. yang penting ruang pemandu dan penumpang selesa..tempat barang pun ok. kalau ikut kata jurujual tu semasa dia dok umpan akak dan abang sebelah aku "minyak lebih mahal sedikit sahaja dari savvy". Kata orang rumah aku lak "teringin la bang!" aku menganguk kepala tanda setuju...
pada pendapat aku memang sesuai untuk orang baru kawin atau anak kecik-kecik..hmmm macam kategori kami jer...takperlah pasang angan-angan dulu. banyak benda nak kena pikir sebelum buat keputusan... apapun tahniah la proton

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...