Friday, August 29, 2008

beza antara MENIPU dgn TAK BERITAHU

Semalam hantar "bunga" ke palm garden IOI putrajaya...ada sessi percambahan pendapat katanya.. VC UMT turun mai jenguk anak2 buah. so dengan kesempatan yang ada aku p jumpa kengkawan2 lama (2 orang je pun)

sessi pertama menghayun bola...setelah hampir 2 tahun tak menghayun, jatuhan pin menjadi saksi nak lepas 100 pun sekerat mati...hahaha..tetapi dengan semangat olimpik yg masih membara frame ke2 AKU JUARA!!

Tapi itu bukan permasalahan utama... Hehehe,sorang kawan yang baru mula bercinta secara series membangkitkan tentang peri perlunya memberitahu setiap apa yg berlaku dlm hidupnya buat insan tersayang...huhuhu..aku dan alfie berkeras mengatakan bahawa tiap apa yg berlalu adalah hak individu dan bukan semua perlu si dia ketahui...BUKAN NAK TIPU CUMA TAK BAGITAU!!!

alfie memberitahu "dia" bahawa kini "dia" berada di zon selesa...zon OK dimana tiap apa permasalahan yang menimpa hubungan akan dapat diatasi tanpa ada apapa masalah. si "dia" sentiasa percaya bahawa ketelusan mampu melebur jeles wanita...maka tiap kali si "dia" keluar dgn rakan perempuan hatta adik angkatnya sekalipun maka insan tersayang akan diberitahu...

hahahha...tak perang lagi tak pa...baru kenal 2 bulan boleh la....namun si "dia" masih percaya ia bukan masalah utama...hehe...si "dia" membandingkan hubunganya kni dengan hubungan lamanya jua...MANA SAMA ETONG!!!! hehehe...tetapi memberikan pressure terus menerus pada si "dia" pun tak adil juga...jadi lebih molek kiranya biarlah si "dia" mendaki puncak bahagia sebagaimana mahunya jua...namun sebagai kawan, kami pasti membantu andai bilapun perlu.. tapi sekali sekala "scud" dan peluru berpandu pasti meluru!!! huhuhuh tunggguuuuuuu

1 comment:

ajakrebyz said...

blog ni xde shoutbox ke amieeida? hihi slamat posa anyway..

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...