Wednesday, August 13, 2008

Bungkus lagi...

apa la malang...huhu...olympic gold medal dream konon!!!!! huhu apa punya nasib...K3 n Tan bungkus...REXY pun leh bungkus beg la kot!!! aku tak dapat nengok depa main sbb ngajo.. cikgu tusyen gitulah!!!

sebelummaghrib tadi wong mew chew plak bungkus....tapi dramatik jugak la pembungkusan yang cuba dilakukan....AWIE panah pun bungkus jugak, WAN pun tah kemana...sok lusa Len-Cai panah tuh plak LENCUN!! kalau la dia leh upset kan korea!!! "kalau je bleh cakap"

Harap2 chong wei tak dibungkus juga...TALAK BEST LA ITU MACAM....hemmm tinggal budak2 beskal la nak harap lepas nih...

MALAYSIA BOLEH

1 comment:

kemat said...

aisehh..chong wei pun bungkus gak..tak merasa la nak jadi jutawan

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...