Monday, September 8, 2008

kalau ada, ada lah...

nih jawapan pada soklan yg aku tanya pada adik sepupu aku yang sorang...tanya soklan apa?? soklan tentang hati dan perasaan. yer la mak dia nih dah susah hati tahap "gaban" sebab masih belom ada kenyataan dari pihak si teruna (boy pren anak dia) samada hubungan tuh sekadar biasa, biasa-biasa atau luar biasa. yuppp aku sebenor nye malas nak tanya dan malas nak amik tahu perkara ini sebab masing2 dah dewasa....tetapi buat si mak, beliau amat memerlukan satu kepastian demi kebahagian anaknya dimasa hadapan...dan aku sebagai kenalan pada si "boypren" harus menjadi orang tengah...namun dalam waktu dan keadaan yang amat terbatas.

"kalau ada, adalah" itulah jawapan yang diterima. hmmmm mudah sekali jawapan diberi walaupun sekalian maklum bahawa jawapan dituntut perlukan jawapan penuh maklumat dan meyakinkan. aku pulak yang serabut...nampaknya jawapan sangat tak meyakinkan!!! kini terasa beban bertan-tan dibahu aku untuk memaklumkan kepada si ibu....apa pula jawapan nya nanti?

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...